جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:كيفيت روشهاي اجرايي اسلب تراك بتني در سازه هاي ريلي مترو و راه آهن
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:9
حجم فایل:1.29 مگابايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:نهمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

كيفيت روشهاي اجرايي اسلب تراك بتني در سازه هاي ريلي مترو و راه آهن

نویسندگان:
عليرضا ديواندري [مهندسي تكنولوژي راه آهن و دانشجوي كارشناسي ارشدعمران سازه]
منصور قلعه نوي [دكتراي رشته عمران سازه مدير گروه و استاد دانشگاه فردوسي مشهد]

چکیده مقاله:

روسازي بتني به عنوان يكي از بهترين روسازيهايي است كه با توجه به سرعت و بار محوري براي راه آهن هاي امروزي تعريف ميگردد و با توجه به نوع طراحي آن تقريبا تفاوت قابل توجهي از لحاظ اجرا و تعمير و نگهداري با روسازي كلاسيك ) بالاستي ( دارد و با توجه به فراگير شدن آن در تمام نقاط دنيا روشهاي گوناگوني براي اجراي آن وجود دارد كه در هر كشور با توجه به امكانات و توسعه يافتگي آنها به روشهاي محتلفي اجرا ميگردد . اجراي اين سيستم در ايران بدليل جديد بودن هنوز گسترش چنداني پيدا ننموده است و عمدتا در خطوط مترو و چند نقطه از راه آهن اجرا شده است كه در اين مقاله سعي شده روش اجرايي يك مورد اسلب ترك اجراشده در ايران ارائه گردد

کلمات کلیدی: رو سازي كلاسيك ، اسلب تراك ،تراورس ، بتن پيشتنيده، گروت

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir