جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:تخمين اثر جمعيت افراد سالخورده در جريان حركتي ساير افراد در پيادهروها با استفاده ازروش شبيه سازي ميكرو
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:652.83 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:نهمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

تخمين اثر جمعيت افراد سالخورده در جريان حركتي ساير افراد در پيادهروها با استفاده ازروش شبيه سازي ميكرو

نویسندگان:
غلامعلي شفابخش [استاديار دانشكده مهندسي عمران، دانشگاه سمنان، سمنان، ايران]
راهب ميرزانمدي [دانشجوي كارشناسي ارشد راه و ترابري دانشگاه صنعتي شريف تهران ايران]
مهدي محمدي [دانشجوي كارشناسي ارشد راه و ترابري دانشگاه سمنان سمنان ايران]

چکیده مقاله:

با توجه به رشد سريع درصد سالخوردگان در سال هاي آتي، ايجاد امكانات حمل و نقلي جديد براي كمك به افراد مسن به منظور بي نياز كردن آنها از كمك افرادجوان تر لازم به نظر مي رسد. اين امر موجب راحتي و ايمني ساير كاربران حمل و نقل نيز مي شود ونهايتا نقش مهمي در بهبود وضعيت حمل و نقل موجود ايفا مي كند. اين مقاله قصد دارد تاثير نسبت جمعيتي افراد مسن را در جريان حركتي تركيبي افراد در پيادهروها بررسي كند. براي تحقيق پيرامون تاثير بالقوه افزايش جمعيت سالخورده در جريان حركتي در پيادهروها و بررسي افزايش يا كاهش معيارهاي سطح سرويس مد نظر در طراحيها، نرم افزار شبيه سازي ميكرو استفاده شده است. نتايج شبيه سازي نشان ميدهد كه افزايش نسبت جمعيتي افراد سالخورده، سطح سرويس موجود در پيادهروها را حداقل به يك سطح سرويس پايينتر انتقال ميدهد، به طوري كه تغيير از سطح سرويس C به D ، D به E وگاهاً از E به F در نسبتهاي جمعيتي سالخوده بالاتر، قابل توجه است

کلمات کلیدی: سالخوردگان، جريان حركت، پياده رو، شبيه سازي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir