جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي و ارزيابي ضريب بزرگنمايي ديناميكي درپلهاي مستقيم بزرگراهي با عرشه مركب
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:6
حجم فایل:265.95 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:نهمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

بررسي و ارزيابي ضريب بزرگنمايي ديناميكي درپلهاي مستقيم بزرگراهي با عرشه مركب

نویسندگان:
عليرضا عربها نجف آبادي [كارشناسي ارشد مهندسي زلزله]
فرهاد دانشجو [استاددانشگاه تربيت مدرس]

چکیده مقاله:

پلها درشبكه حمل و نقل جاده اي به عنوان شريانهاي حياتي به شمار مي روند باراصلي خارجي كه عامل ايجاد تنش درپلهاي بزرگراهي مي باشد وسايل نقليه هستند رفتار ديناميكي پل ها تحت اثر بار وسايل نقلهي متحرك موضوعي است كه مورد علاقه محققان بسياري مي باشد و اخيرا تحقيقات بسياري درسراسر جهان دراين زمينه درحال انجام است درمطالعات و آيين نامه هاي طراحي مختلف پيشنهادات متفاوتي براي تعيين ضريب بزرگنمايي ديناميكي DAF جهت اعمال اثرضربه وسايل نقليه ارايه شدها ست به منظور بررسي پارامترهاي موثر درتعيين DAF دراين تحقيق پنج مدل پل كامپوزيت بزرگراهي كه براساس آيين نامه آشتو طراحي شده مدلسازي گرديده است سپس مطالعه پارامتري جهت ارزيابي رفتار ديناميكي پلهاي كامپوزيت با درنظر گرفتن پارامترهاي سرعت و طول دهانه انجام گرفته است براي اين مهم كاميون استاندارد آشتو با شش سرعت مختلف از روي مدلهاي پيش گفته عبور داده شده است پاسخ هاي ديناميكي حاصل مورد ارزيابي قرارگرفته و ضريب بزرگنمايي ديناميكي پل ها محاسبه شده است.

کلمات کلیدی: ضريب بزرگنمايي ديناميكي DAF، آيين نامه آشتو، عرشه كامپوزيت

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir