جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي تاثير پروفيل هاي مختلف سرعت گير برمقياس راحتي راننده درخودروي پرايد
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:570.2 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:نهمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

بررسي تاثير پروفيل هاي مختلف سرعت گير برمقياس راحتي راننده درخودروي پرايد

نویسندگان:
عبدالرضا زارع [دانشگاه ياسوج]
بيژن بسطائي []

چکیده مقاله:

سرعت گيريك قسمت برآمده از روسازي جاده است كه راننده براي عبور ازروي آن مجبور به كاهش سرعت خودروي خود مي شود درحال حاضر سرعت گيرها براساس تجربه ي مجريان و پيمانكاران ساخته مي شود تحقيقاتي كه توسط برخي مراكز تحقيقاتي ترافيك شهري انجام شده نشان ميدهد كه تعداد زيادي از سرعت گيرهاي شناخته شده ازلحاظ ايمني خطرناك مي باشند از معايب سرعت گيرها مي توان به از دست دادن كنترل خودرو توسط رانندگان ناشي كاهش فرصت ارايه خدمات اضطراري همانند اورژانس آتش نشاني پليس و غيره افزايش تصادفات به دليل كاهش سرعت ناگهاني خودرو ها اشاره كرد باتوجه به موارد مذكور دراين مقاله سعي شده كه باارايه يك مدل رياضي تحت پروفيل هاي مختلف سرعتگير حداكثر مقياس راحتي درخودرو ي پرايد با توجه به سرعت مجاز بررسي شود.

کلمات کلیدی: پرايد، پروفيل سرعتگير، مقياس راحتي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir