جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:9
حجم فایل:843.46 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:چهارمين كنفرانس بين المللي مقاوم سازي
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

بررسي خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله

نویسندگان:
عليرضا آجودانيان [دانشگاه ازاد لنجان]
شهاب رباني []
محمدعلي رهگذر [استادياردانشگاه اصفهان]

چکیده مقاله:

خطوط ريلي كه عمدتا به موازات سطح زمين و باطول زيادتر درمقايسه با عرض احداث ميگردد داراي وجه تمايزي نسبت به سايرسازه ها دربرابر خطرزلزله مي باشد درحدود73درصد شبكه خطوط ريلي كشور ازمناطقي با خطروقوع زلزله بالا عبور مي نمايند دراين تحقيق سعي برآن شده تا انواع خطوط ريلي كشور با تراورسهاي بتني تحت اثرزلزله بررسي گردد خطوط ريلي مورد بررسي شامل انواع ريل UIC-60 U-33 R-50 مي باشد بدين منظور و با استفاده ازنرم افزار اجزا محدود ANSYS 12 و با استفاده ازتئوري تير برروي بستر ارتجاعي جرم و فنر اين خطوط مدلسازي و تحليلي ديناميكي گرديدند باتوجه به نوع اناليز ديناميكي يك شتابنگاشت مبنا كه براي اين تحقيق شتاب نگاشت زلزله ناغان مي باشد استفاده شده است باتوجه به تحليل انجام شده و مقايسه ماكزيمم تغيير مكان و تنش خطوط راه اهن با ريل ازنوع UIC-60 رفتارمناسبتري ازخود تحت اثرزلزله نشان ميدهند.

کلمات کلیدی: خطوط ريلي ، ريلUIC-60 ريل U-33، ريلR-50، تراورسهاي بتني، تحليل ديناميكي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir