جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:تاثير ابعاد تاير اتومبيل هاي سنگين در كاهش خرابي روسازي هاي صلب
نوع ارائه:پوستر
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:6
حجم فایل:289.39 كيلوبايت
سرفصل مقاله:راه و ترابري
محل انتشار:هفتمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1385
نمایش چکیده مقاله

تاثير ابعاد تاير اتومبيل هاي سنگين در كاهش خرابي روسازي هاي صلب

نویسندگان:
نادر احمدزاده بهروز [كارشناس ارشد راه و ترابري]
علي منصورخاكي [دانشيار دانشگاه علم و صنعت]

چکیده مقاله:

اين مقاله رابطه بين ارتفاع، عرض و قطر تاير اتومبيل هاي سنگين چند محوره (dual axle, single axle) را باميزان خرابي حاصله از تاثير آنها در روسازي هاي صلب بررسي مي كند. روابط ارايه شده بر اساس تئوري هاي وسترگارد ومشخصات اوليه تايرها بدست آمده است. اين مقاله نشان مي دهد كه چگونه با افزايش قطر يا عرض تاير به ميزان مشخصي، خرابي در روسايز هاي تحت اثر بار كاميون و ماشينهاي سنگين كمتر مي گردد و پيشنهاد مي گردد كه با تغيير ابعاد تاير ميزان خرابي در روسازي هاي صلب كاهش داده شود.

کلمات کلیدی: نسبت منظر ، شعاع سطح تماس ، شعاع چرخ ، تنش و افت و خيز

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir