جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي وانتخاب روش بهسازي زمين لغزش درپروژه هاي زيرسازي راه آهن مطالعه موردي: ترانشه كيلومتر 500+194 راه آهن غرب كشور
نوع ارائه:پوستر
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:658.65 كيلوبايت
سرفصل مقاله:مهندسي راه، حمل و نقل و ترافيك
محل انتشار:هفتمين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1392
نمایش چکیده مقاله

بررسي وانتخاب روش بهسازي زمين لغزش درپروژه هاي زيرسازي راه آهن مطالعه موردي: ترانشه كيلومتر 500+194 راه آهن غرب كشور

نویسندگان:
محسن زاهدي [استادياردانشگاه رازي كرمانشاه]
رامين بيات [دانشگاه آزاداسلامي واحدزنجان]

چکیده مقاله:

كشورايران باتوپوگرافي عمدتا كوهستاني فعاليت زمين ساختي و لرزه خيزي زياد شرايط متنوع زمين شناسي و اقليمي عمده شرايط طبيعي را براي ايجادطيف وسيعي اززمين لغزش ها دارا است درپروژه راه اهن غرب كشور خاك ترانشه كيلومتر 500+194 دچارناپايداري شد كه بكارگيري راهكاري مناسب جهت پايداري آن ضروري بود يكي ازموثرترين شيوه هاي اصلاح زمين لغزش متراكم سازي خاك مي باشد كه بصورمختلف شامل روشهاي شناوري تراكم ديناميكي تراكم توسط انفجاروروش زهكشي قابل انجام مي باشد دراين ترانشه باتوجه به شيب زمين تراكم توسط انفجار روش مناسب تشخيص داده شد و بادرنظر گيري فاكتورهايي همچون بارسنگ، فاصله رديفي چال ها و عمق آنها و گل گذاري، پترن مناسب جهت بهسازي اين ترانشه اجرا گرديد

کلمات کلیدی: ترانشه، زمين لغزش، پترن، گسل، بهسازي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir