جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:اثر تغييرات سرعت قطار در تنش هاي ايجاد شده در پل هاي راه آهن با قوس افقي
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:5
حجم فایل:162.3 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:دومين كنفرانس ملي سازه، زلزله و ژئوتكنيك
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

اثر تغييرات سرعت قطار در تنش هاي ايجاد شده در پل هاي راه آهن با قوس افقي

نویسندگان:
محمدرضا رهبر [مدير عامل شركت مقاوم سازي پيشرفته پرمايون]
مسعود انصاري [مدير واحد طراحي و نظارت شركت مقاوم سازي پيشرفته پرمايون]
محمدمهدي صدرآرا [كارشناس ارشد شركت مقاوم سازي پيشرفته پرمايون]

چکیده مقاله:

يكي از مهم ترين پارامترهاي تأثير گذار در تلاشهاي ايجاد شده در پل ها و بخصوص پل هاي راه آهن سرعت طرح قطار مي باشد. پل هاي راه آهن بعلت وزن بالاي قطار تنش هاي قابل ملاحظه اي را تحت بار زنده قطار متحمل مي شوند. در اين مقاله اثر تغييرات سرعت قطار در ميزان تنش ها و تغيير مكانهاي ايجاد شده در المان هايپل هاي با قوس هاي افقي مختلف مورد بررسي قرار گرفته است. بدين منظور يكپل راه آهن معمول با شاهتير فلزي و داراي قوس افقي به شعاعهاي 100 و 150 متر،تحت سرعتهاي طرح 120،60 و 200 ، مورد بررسي قرار گرفته است. نتايج حاصل از تحليلها نشان مي دهد با افزايش سرعت قطار در هر دو نوع پل نيروها و تغييرمكانهاي عرشه افزايش مي يابد.

کلمات کلیدی: سرعت طرح قطار ، پل با قوس افقي، ديناميك پل هاي راه آهن.

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir