جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارائه روش ارزيابي عملكرد سيستمهاي حمل و نقل همگاني از ديدگاه هاي عرضه وتقاضا (مطالعه موردي سيستم اتوبوس برقي تهران)
نوع ارائه:پوستر
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:157.76 كيلوبايت
سرفصل مقاله:راه و پل سازي
محل انتشار:سومين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1386
نمایش چکیده مقاله

ارائه روش ارزيابي عملكرد سيستمهاي حمل و نقل همگاني از ديدگاه هاي عرضه وتقاضا (مطالعه موردي سيستم اتوبوس برقي تهران)

نویسندگان:
ميقات حبيبيان [دانشجوي دكتراي مهندسي برنامه ريزي حمل و نقل دانشگاه صنعتي شريف]
عليرضا احمدي فيني [دانشجوي كارشناسي ارشد برنامه ريزي حمل و نقل دانشگاه علم و صنعت]

چکیده مقاله:

يكي از اجزاي سيستم اتوبوسراني شهر تهران، سيستم اتوبوس برقي است. اين سيستم در پنج خط و در كنار شبكه اتوبوس هاي ديزلي شهر تهران به جابجايي مسافران درون شهر مي پردازد. توجيه پذيري اين سيستم به دليل تاثيرات كمتر آن بر محيط زيست نسبت به اتوبوس هاي ديزلي است. در اين مقاله هدف اشاره به رويكرد عرضه و تقاضا در ارزيابي عملكرد اين سيستم به عنوان بخشي از سيستم اتوبوسراني است. در همين راستا دو شاخص كارايي براي ارزيابي عملكرد سيستم اتوبوس برقي انتخاب گرديده اند. معرفي شاخص هاي استهلاك و مكانيكي سيستم با رويكرد عرضه و تقاضا و بررسي آنها براي اتوبوس برقي، نشان دهنده مكانيابي نامناسب و بارگذاري بيش از حد اين سيستم در مقايسه با اتوبوس هاي ديزلي است. با توجه به سطح خدمت دهي اتوبوس برقي در شرايط كنوني، كاهش سرفاصله اتوبوس ها به منظور كاهش شاخص استهلاك، به عنوان يك راه حل در رسيدن به تعادل در اينشاخص مطرح گرديده است

کلمات کلیدی: حمل و نقل عمومي ، تقاضا ، عرضه ، كارايي ، ارزيابي ، اتوبوس برقي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir