جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي روشهاي اندازه گيري مقاومت لغزندگي رويه راه و نحوه ارزيابي آن در سطح جاده
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:7
حجم فایل:494.02 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:چهارمين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1387
نمایش چکیده مقاله

بررسي روشهاي اندازه گيري مقاومت لغزندگي رويه راه و نحوه ارزيابي آن در سطح جاده

نویسندگان:
محمود عامري [دانشيار گروه راه و ترابري دانشگاه علم و صنعت ايران]
شهريار افندي زاده [دانشيار گروه حمل و نقل دانشگاه علم و صنعت ايران]
محمدحسن ميرابي مقدم [دانشجوي دكتري راه و ترابري دانشگاه علم و صنعت ايران]

چکیده مقاله:

روشهاي مختلفي براي اندازه گيري مقاومت لغزندگي رويه راه وجود دارد ، كه هركدام داراي ويژگي خاصي مي باشند . از بين اين روشها ، دو روش آزمايش آونگ انگليسي به منظورتعيين بافت ريز و روش پخش ماسه براي اندازه گيري بافت درشت روسازي از كاربرد بيشتري برخوردار بوده و اكثر استانداردهاي تامين مقاومت لغزندگي نيز بر مبناي اين دو روش تنظيم شده اند .
از آنجا كه رعايت استانداردها در انجام آزمايشات فوق نقش موثري در تعيين ارزش مقامت لغزندگي و انطباق آن با مقادير آيين نامه اي دارد ، در اين مقاله استانداردهاي موجود براي انجام اين آزمايشات تشريح و يك روش ارزيابي مناسب براي مقاومت لغزندگي در سطح جاده نيز ارايه شده است .

کلمات کلیدی: مقاومت لغزندگي ، روسازي راه ، بافت درشت ، بافت ريز ، اندازه گيري ، استانداردهاي ايمني ، تصادفات

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir