جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي چگونگي شناسايي نقاط حادثه خيز با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافيايي (GIS) مطالعه موردي:جاده زنجان- خرمدره
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:1
حجم فایل:235.6 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:اولين همايش منطقه اي مهندسي عمران با رويكرد توسعه پايدار
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

بررسي چگونگي شناسايي نقاط حادثه خيز با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافيايي (GIS) مطالعه موردي:جاده زنجان- خرمدره

نویسندگان:
محمد وثوقي فر [كارشناسي ارشد عمران راه و ترابري]
رامين كيامهر [دكتراي عمران نقشه برداري]
علي مدقالچي [كارشناسي ارشد عمران مديريت پروژه و ساخت]

چکیده مقاله:

امروزه روشهاي متفاوتي براي شناسايي نقاط حادثه خيز ابلاع شده و بكار مي رود كه اغلب آنها بر پايه آمار منتجه از كروكي هاي پليس راه و بر اساس تحليل آماري انجام مي پذيرد.سامانه اطلاعات جغرافياييGIS) به عنوان يكي ازروشهاي تحليل تصويري ، در حال حاظر در پياده سازي رخدادهاي آماري در نقشه هاي جغرافيايي توانسته است قابليت هاي خود را به اثبات رساند.با توجه به پتانسيل هاي موجود در اين سيستم ، شناسايي نقاط حادثه ساز به ويژهاز نظر عامل مربوط به جاده مي تواند كمك شاياني به كارشناسان امر تصادفات نمايد. در اين تحقيق تلاش شده است نقاط پرحادثه محور ترانزيت زنجان- خرمدره به كمك اين سيستم شناسايي و 2 ،gis ضمن پرداختن به پتانسيلهاي نقطعه منتخب مورد تحليل جامع قرار گيرد.براساس نتايج اين پژوهش ، قوس ها ، تقاطع ها و تاسيسات كنار جاده در افزايش ريسك تصادفات جاده اي ، نقش پررنگي را ايفا مي نمايند.

کلمات کلیدی: تصادفات جاده اي،شدت تصادفات،نقاط حادثه خيز GIS:

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir