جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارزيابي و اصلاح روش هاي متداول در تخمين نشست سازه هاي وزني دريايي در طول دوره ساخت- مطالعه موردي موج شكن بندر هنديجان
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:7
حجم فایل:258.18 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:هشتمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1388
نمایش چکیده مقاله

ارزيابي و اصلاح روش هاي متداول در تخمين نشست سازه هاي وزني دريايي در طول دوره ساخت- مطالعه موردي موج شكن بندر هنديجان

نویسندگان:
مينو نيك قلب پور [دانشجوي كارشناسي ارشد گروه مهندسي عمران، دانشكده فني، دانشگاه گيلا]
علي قرباني [استاديار گروه مهندسي عمران، دانشكده فني، دانشگاه گيلان]
ميراحمد لشته نشايي [استاديار گروه مهندسي عمران، دانشكده فني، دانشگاه گيلان]
فرزين كلانتري [استاديار گروه مهندسي عمران، دانشكده فني، دانشگاه گيلان]

چکیده مقاله:

يكي از معضلات اساسي سازه هاي وزني دريايي نظير موج شكن ها در مناطق ساحلي با بستر ضعيف نشست هاي بسيار زياد سازه مي باشد. در مقاله حاضر نشست طول دوره ساخت موج شكن ها در شرايط ژئوتكنيكي دريا با كمك روش اجزاء محدود مبتني بر تئوري تحكيم دو بعدي كرنش بزرگ مورد تحليل قرار مي گيرد. نتايج حاصله از تحليل حاضر با نتايج روش هاي موجود مبتني بر تئوري تحكيم يك بعدي و نتايج اندازه گيري شده مقايسه گرديدند. بر خلاف روش هاي موجود، نتايج بدست آمده در تحليل حاضر تطابق بسيار خوبي با نتايج اندازه گيري شده دارد.

کلمات کلیدی: نشست تحكيمي، رسوبات بسيار نرم، سازه هاي دريايي، موج شكن، مطالعه موردي بندر هنديجان.

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir