جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارائه روشي جهت اولويت بندي رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي دوخطه دو طرفه بين شهري با رويكرد نوع برخورد
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:6
حجم فایل:144.82 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:هشتمين كنگره بين المللي مهندسي عمران
سال انتشار:1388
نمایش چکیده مقاله

ارائه روشي جهت اولويت بندي رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي دوخطه دو طرفه بين شهري با رويكرد نوع برخورد

نویسندگان:
ميقات حبيبيان [دانشجوي دكتري برنامه ريزي حمل و نقل دانشگاه صنعتي شريف، مربي دانشگاه ]
مرضيه مظفري [كارشناس ارشد برنامه ريزي حمل و نقل ، كارشناس سازمان حمل و نقل و پايان]

چکیده مقاله:

امروزه آمار تصادفات جاده اي و جمعيت كثيري كه سالانه جان خود را در اين حادثه ازدست مي دهند، نشان دهنده بحراني است كه نمي توان به راحتي از آن چشم پوشي نمود. به منظور كاهش آمار مذكور و رفع نقاط حادثه خيز، رويكردهاي مختلفي در مطالعات به كار گرفته شده است. در اين مقاله روشي با رويكرد نوع تصادف پايه ريزي شده است. با تعريف شاخص خطر و محاسبه آن براي جاده هاي دوطرفه استان تهران به عنوان نمونه مورد مطالعه، نحوه تاثير نوع برخورد بر اين شاخص مدل گرديده است و اهميت نسبي آنها در مقدار شاخص خطر برآورد شده است. در اين مقاله به طور خاص به رويكرد نوع برخورد در آناليز تصادفات پرداخته شده و براساس نتايج حاصله، تصادفات منجر به واژگوني، تصادفات جلو به پهلو و تصادفات جلو به جلوي وسايل نقليه به ترتيب در ميان ساير حالات برخورد، منجر به سوانح وخيم تري مي گردند.

کلمات کلیدی: ايمني، نوع برخورد، شاخص خطر، طرح هندسي راه، نقطه حادثه خيز

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir