جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارزيابي پارامتر هاي موثر در تأخير ميدان هاي بدو ن چراغ شهري با استفاده از رگرسيون خطي و غير خطي
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:9
حجم فایل:667.55 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:اولين كنفرانس منطقه اي مهندسي عمران
سال انتشار:1389
نمایش چکیده مقاله

ارزيابي پارامتر هاي موثر در تأخير ميدان هاي بدو ن چراغ شهري با استفاده از رگرسيون خطي و غير خطي

نویسندگان:
ايرج برگ گل [دكتري مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل دانشكده فني دانشگاه گيلان]
مجتبي علي نژآد المشيري [دانشجوي كارشناسي ارشد راه و ترابري، دانشگاه گيلان]

چکیده مقاله:

هدف اصلي در طراحي هاي ترافيكي داشتن جرياني ايمن و كارا مي باشد لذا همواره مطالعات زيادي بررويعوامل موثر بركارايي تسهيلات حمل و نقل انجام شده است تاخير به عنوان يكي ازم تغيرهاي اصلي كارايي تقاطع ها و ميدانها مي باشد در مورد تاخير در ميدان در مقايسه با تاخير در تقاطع تجربيات گسترده اي وجود ندارد در مورد تاخير در ميدان مطالعات پراكنده اي در بريتانيا ،استراليا و ... انجام شده است اما در ايران مطالعات چنداني انجام نشده است براي رسيدن به اين هدف از شرايط ترافيك در ميدان شهر كرمان فيلم برداري ويديويي انجام شده است داده هاي مربوط به طرح هندسي شامل: عرض سواره روي ورودي، عرض سواره روي گردشي، عرض سواره روي خروجي و قطر جزيره ي مركزي با برداشت ميداني اندازه گيري شدند. داده هاي مربوط به حجم ترافيك شامل حجم ورودي، حجم گردشي ، و حجم خروجي از روي فيلمهاي ويديويي تهيه شده برداشت شدند.

کلمات کلیدی: ميدان بدون چراغ، ميدان جديد، تاخير، مدل تاخير، زمان سفر، رگرسيون

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir