جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارزيابي پايداري شيب داخلي موجشكنتحت تاثير روگذري، بر اساس مدلسازيفيزيكيو مقايسه با روابط تجربي مطالعه موردي: موجشكنهاي طرح توسعه بندر انزلي
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:9
حجم فایل:347.62 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:دهمين همايش بين المللي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي
سال انتشار:1391
نمایش چکیده مقاله

ارزيابي پايداري شيب داخلي موجشكنتحت تاثير روگذري، بر اساس مدلسازيفيزيكيو مقايسه با روابط تجربي مطالعه موردي: موجشكنهاي طرح توسعه بندر انزلي

نویسندگان:
سيدعباس موسوي بهنام [كارشناسي ارشد سازه هاي دريايي - مهندسين مشاور سازه پردازي ايران]
ناصر سعادتخواه [مدير پروژه - مهندسين مشاور سازه پردازي ايران]
عقيل حاج مومني [مدير مطالعات بخش سواحل - مهندسين مشاور سازه پردازي ايران]

چکیده مقاله:

در مقاله حاضر به بررسي تأثير روگذري بر پايداري شيب سمت حوضچه مقطع موج شكن بر اساس مدلسازي فيزيكي دوبعدي موج شكن هاي طرح توسعه بندر انزلي پرداخته ميشود. در اين مقاله پس از معرفي جزئياتي از طرح اوليه مقطع موج شكن بندر انزلي، نتايج آزمايشهاي مدلفيزيكي صورت گرفته بر روي آن ارائه شده است. نتايج آزمايشها نشاندهنده عدم پايداري شيب سمت حوضچه تحت تأثير روگذري در مقطعاوليه موجشكن غربي بود. راهكارهاي ارائه شده جهت ايجاد پايداري اين بخش از مقطع شامل استفاده از آرمورهايي با تناژ بيشتر و حتي استفادهاز آرمورهاي بتنيXbloc در شيب سمت حوضچه و نيز افزايش تراز تاج بود. آزمايشهاي صورت گرفته بر روي هر يك از اين راهكارها نشان داد كه تنها در دو روش استفاده از آرمور بتني و افزايش تراز تاج پايداري شيب داخلي تامين شده و در حالت استفاده از آرمور سنگي با تناژ بيشتر، لغزش و جابجايي سنگ وجود خواهد داشت. علاوه بر اين در اين مطالعه، روابط تجربي موجود در مراجع مختلف جهت كنترل پايداري شيب داخلي مقطع موج شكن ارائه شده و با نتايج آزمايش هاي مدل فيزيكي مورد مقايسه قرار گرفته است

کلمات کلیدی: موجشكن، مدل فيزيكي، پايداري شيب داخلي، روگذري

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir