جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:ارائه چارچوب طراحي سرويسهاي شبه حمل‌و‌نقل عمومي مبدا- مقصد شهرهاي كوچك
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:199.35 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:پنجمين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1389
نمایش چکیده مقاله

ارائه چارچوب طراحي سرويسهاي شبه حمل‌و‌نقل عمومي مبدا- مقصد شهرهاي كوچك

نویسندگان:
افشين شريعت مهيمني [استاديار دانشكده عمران دانشگاه علم و صنعت ايران]
كيانا يزدگردي [دانشجوي كارشناسي ارشد برنامه ريزي حمل و نقل، دانشكده عمران دانشگاه ع]
سيدمحمدمهدي اميري پور [دانشجوي دكتري برنامه ريزي حمل و نقل، دانشكده عمران دانشگاه علم و صنع]

چکیده مقاله:

هدف عمده در طراحي يك سيستم حم لو نقل عمومي، پوشش تقاضاست كه بايد به صورت متناسب و به وسيله مدهاي مختلف پوشش داده شود.سرويسهاي شبه حم لو نقل عمومي (پاراترانزيت) به عنوان مد واسط بين وسيله نقليه شخصي و سرويسهاي حمل و نقل عمومي به خوبي مي توانند قسمت عمده اي از سفرها را به ويژه در شهرهاي كوچك پوشش دهند. در اين مقاله چارچوبي كاربردي جهت طراحي سيستمهاي شبه حم لو نقل عمومي مبدا- مقصد (شاتل) جهت به كارگيري در شهرهاي كوچك ايران ارائه شده است. اين چارچوب با استفاده از اطلاعات موجود درشهرهاي كوچك ايران مسيرهاي اوليه سرويسهاي مبدا– مقصد را طراحي كرده و شاخصهاي ارزيابي آنها را به منظور بهبود وضعيت در آينده ارائه مي نمايد. همچنين جهت امكا نسنجي اجرايي، سرويسهاي مبدا-مقصد شهر كاشان با استفاده از اين چارچوب طراحي شده است.

کلمات کلیدی: سرويسهاي مبداء، شبه حمل و نقل عمومي، طراحي سرويس

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir