جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي عملكرد انواع ريل راه آهن تحت اثرزلزله
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:11
حجم فایل:2.35 مگابايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:كنفرانس زلزله، سازه و روشهاي محاسباتي
سال انتشار:1390
نمایش چکیده مقاله

بررسي عملكرد انواع ريل راه آهن تحت اثرزلزله

نویسندگان:
شهاب رباني [كارشناسي ارشد سازه]
عليرضا آجودانيان [كارشناسي ارشد سازه]
محسن اعتمادي [استاديار دانشگاه صنعتي اصفهان]
محمدعلي رهگذر [استاديار دانشگاه اصفهان]

چکیده مقاله:

خطوط ريلي كه عمدتا به موازات سطح زمين و با طول زيادتر درمقايسه با عرض احداث ميگردند داراي وجه تمايزي نسبت به سايرسازه ها دربرابر خطر زلزله مي باشند درحدود 73 درصد شبكه خطوط ريلي كشور از مناطقي با خطروقوع زلزله بالا عبور مي نماينددراين تحقيق سعي برآن شده تا انواع خطوط ريلي كشور باتراورسهاي بتني تحت اثرزلزله بررسي گردد خطوط ريلي مورد بررسي شامل انواع ريل R-50,U-33,UIC-60 مي باشد بدين منظور و با استفاده از نرم افزار اجزا محدود ANSYS12 و با استفاده ازتئوري تير برروي بستر ارتجاعي جرم و فنر اين خطوط مدلسازي و تحليل ديناميكي گرديدند. با توجه به نوع آناليز ديناميكي ازيك شتابنگاشت مبنا كه براي اين تحقيق شتابنگاشت زلزله ناغان مي باشد استفاده شده است.

کلمات کلیدی: خطوط ريلي، ريلUIC-60 و ريلU-33، ريلR-50 تراورسهاي بتني، تحليل ديناميكي

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir