جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي تاثير افزايش عرض خ ط كشي راه هاي بدون ميانه دربهبود ايمني عابرين پياده
نوع ارائه:چاپ
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:10
حجم فایل:140.44 كيلوبايت
سرفصل مقاله:-
محل انتشار:همايش ملي سازه، راه، معماري
سال انتشار:1390
نمایش چکیده مقاله

بررسي تاثير افزايش عرض خ ط كشي راه هاي بدون ميانه دربهبود ايمني عابرين پياده

نویسندگان:
سيدحسين ساداتي بالادهي [استاديار دانشگاه ازاد گرگان]
علي صادقي لاريجاني [دانشجويان كارشناسي ارشد برنامه ريزي حمل و نقل]
مسعود فلاح زاده []

چکیده مقاله:

مطالعات تصادفات بيانگر آن است كه بخش عمده اي از تصادفات فوتي ها و مجروحين ناشي از آن به دليل برخورد عابر پياده با وسيله نقليه مي باشد لذا توجه جدي به ايمني عابرين پياده بيش از هر زمان ديگري براي ما حائز اهميت مي باشد بيشترين برخورد وسيله نقليه با عابرين پياده به هنگام عبور عابر از عرض گذر به خصوص درراه هايي كه عرض پيوسته سواره رو زياد باشد اتفاق مي افتد درحال حاضر درصد زيادي از راه هاي درون شهري و برون شهري را راه هاي بدون ميانه تشكيل ميدهند و اين موضوع سبب افزايش عرض پيوسته سواره رو و درنتيجه كاهش ايمني عابرين مي گردد هدف از اين مقاله ارايه راهكارهايي به منظور افزايش ايمني عابرين پياده درراه هاي بدون ميانه نظير افزايش پهناي خط كشي وسط راه به همراه آسفالت لرزه آور مي باشد.

کلمات کلیدی: عرض خط كشي راه ـ ايمني عابر پياده ـ مسيرهاي بدون ميانه ـ آسفالت لرزه آور

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir