جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:مقايسه روش شبيه سازي مونت كارلو و روش محتمل ترين حالت در برآورد قابليت اطمينان در شبكه حمل و نقل
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:316.72 كيلوبايت
سرفصل مقاله:ترافيك و برنامه ريزي حمل و نقل
محل انتشار:ششمين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1390
نمایش چکیده مقاله

مقايسه روش شبيه سازي مونت كارلو و روش محتمل ترين حالت در برآورد قابليت اطمينان در شبكه حمل و نقل

نویسندگان:
افشين شريعت مهيمني [استاديار دانشگاه علم و صنعت ايران، دانشكده عمران]
شيده احتشام راد [دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه علم و صنعت ايران، دانشكده عمران]
محسن بابايي [دانشجوي دكتري دانشگاه علم و صنعت ايران، دانشكده عمران]

چکیده مقاله:

مسئله قابليت اطمينان و براورد آن درسالهاي اخير مورد توجه بسياري از محققين درحوزه هاي مختلف علوم قرارگرفته است دراين مقاله به دسته بنيد انواع شبكه ها و براورد قابليت اطمينان درهركدام پرداخته مي شود سپس روشهاي شبيه سازي مونت كارلو و محتمل ترين حالات معرفي شده و شيوه به كارگيري آن در يك سيستم جهت برآورد قابليت اطمينان تشريح مي شود در پايان اين دو روش در يك شبكه حمل و نقل ي به كار گرفته شده و نتايج حاصل با هم مقايسه مي گردد بررسي نتايج نشان ميدهد چنانچه در به كارگيري روش محتمل ترين حالات از تقريب زيادي استفاده نشود اين روش مي تواند نتايجي با اختلاف بسيار ناچيز در مقايسه با روش شبيه سازي مونت كارلو حاصل كند.

کلمات کلیدی: براورد قابليت اطمينان، روش شبيه سازي مونت كارلو، روش محتمل ترين حالات

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir