جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:بررسي تفاوتهاي رفتاري زنان و مردان در مواجهه با سيستم اطلاع رساني ترافيكي راديوپيام
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:365.53 كيلوبايت
سرفصل مقاله:ترافيك و برنامه ريزي حمل و نقل
محل انتشار:ششمين كنگره ملي مهندسي عمران
سال انتشار:1390
نمایش چکیده مقاله

بررسي تفاوتهاي رفتاري زنان و مردان در مواجهه با سيستم اطلاع رساني ترافيكي راديوپيام

نویسندگان:
فاطمه براتيان قرقي [دانشجوي كارشناسي ارشد، دانشكده عمران دانشگاه صنعتي شريف]
محمد كرمانشاه [استاددانشكده عمران دانشگاه صنعتي شريف]

چکیده مقاله:

مسئله راه بندان و عوارض منفي گسترده آن در يك شبكه حمل و نقل همواره مورد توجه بوده است. با توجه به هزينه هاي زياد گسترش شبكه حمل و نقلي، مديريت تقاضاي حمل و نقل از جمله راه حلهاي كم هزينه محسوب مي شود. استفاده از اخبار ترافيكي جهت آگاهي رانندگان از شرايط ترافيكي، از روشهاي مطرح در اين زمينه در راستاي كاهش ترافيك شهرهاي بزرگ است. بررسي سيستم اطلاع رساني ترافيكي راديو كه از اجزاي سيستم اطلاع رساني پيشرفته در حين سفر است و در تهران آن را با نام راديو پيام مي شناسند، موردنظر اين مطالعه است. در همين راستا جنسيت كه يكي از عوامل اساسي تاثيرگذار بر پاسخگويي رانندگان مي باشد، مدنظر قرار گرفته و نگرش دو پاسخگوي زن و مرد نسبت به اطلاعات ترافيكي راديو پيام، جداگانه تحليل مي شود. بدين منظور جهت تهيه مدلهاي مورد بررسي از مدل لوجيت رتبه اي استفاده مي شود. در اين مطالعه از اطلاعات گردآوري شده از سطح شهر تهران در سال 1384 كه توسط پژوهشكده حمل و نقل دانشگاه صنعتي شريف انجام شد، استفاده مي گردد. از جمله نتايج مطالعه آن است كه مالكيت وسيله نقليه، گوش دادن به اطلاعات راديو پيام، سطح درآمد و سن براي مردان و ميزان تحصيلات و شغل كارمندي براي زنان، از عوامل مهم در نوع نگرش آنها در رابطه با اطلاعات ترافيكي راديو پيام است

کلمات کلیدی: راديو پيام، رفتار سفر، مدل لوجيت ترتيبي، نرم افزارNLogit

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir