جدول اشتایل انلاین

نوع پروفیل:

نمره پروفیل:

محاسبه ضریب زلزله







اعضاي ميانقابي مانع ميشوند.

A=
I=

R=
T=

B=
C=

مقالات تصادفی

اطلاعات مقالهبازگشت به جستجو
عنوان مقاله:مكانيابي بهينه ايستگاههاي آتش نشاني در شبكه هاي ترافيكي درون شهري براثر وقوع زلزله نمونه موردي شهر دهدشت استان كهگيلويه و بويراحمد
نوع ارائه:-
زبان مقاله:فارسی
تعداد صفخات:8
حجم فایل:2.13 مگابايت
سرفصل مقاله:مديريت ريسك در مناطق لرزه خيز
محل انتشار:اولين كنفرانس ساخت و ساز شهري در مجاورت گسلهاي فعال
سال انتشار:1390
نمایش چکیده مقاله

مكانيابي بهينه ايستگاههاي آتش نشاني در شبكه هاي ترافيكي درون شهري براثر وقوع زلزله نمونه موردي شهر دهدشت استان كهگيلويه و بويراحمد

نویسندگان:
سيدنعمت اله رشيدي فرد []
سيدعلي محمدتقوي []
رحمت اله كرامتي اصل [دانشگاهآزاد اسلامي واحد دهدشت]

چکیده مقاله:

در مناطق شهري اثرات زيانبار معمول در اثر وقوع سوانح طبيعي شامل تلفيقي از ويراني هاي كالبدي و اخلال عملكرد عناصر شهري است و يراني سازه ها و ساختمان هاي مسكوني شبكه راه ها و دسترسي مثل پل ها و جاده هاي ارتباطي تاسيسات اساسي مثل مخازن آب نيروگاهها خط ارتباطي تلفن برق لوله كشي آب، گاز و ... از آن جملههستند كه در اين بين شبكه حمل و نقل مهمترين عنصر براي امدادرساني و مديريت بحران بعد از وقوع زلزله مي باشد شبكه حمل و نقل داراي نقش حياتي در امداد رساني و نجات جان انسانها پس از وقوع زلزله مي باشد عملكرد بهينه شبكه حمل و نقل مي تواند باعث كاهش اثرات مستقيم و غيرمستقيم بحران گردد از اين رو مي توان به ارزش زمان امداد رساني و كاهش زمان تاخير براي كمك به مصدومين در شبكه پي برد. از اهداف اين تحقيق مي توان به بهينه سازي تخصيص ترافيك و يافتن بهترين مكان براي ايستگاههاي آتش نشاني در شهر دهدشت با توجه به زلزله خيزي آن مي باشد.

کلمات کلیدی: ترافيك، زلزله ، ايستگاه آتش نشاني

ورود کاربران

موضوعات


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه سیویلان میباشد.
www.civilan.ir